sobota, 4 stycznia 2014

Usuwam? Zawieszam? A może to tylko rozdział?

I co ja mam teraz zrobić? Jak się czuć? 
Jest 138 wejść na rozdział 7, ale nie ma żadnego komentarza... wy na serio czytacie czy to może mi się coś zje*ało?
Błagam - widzicie do czego do doszło, muszę błagać o komentarze... - Jeśli przeczytacie napiszcie chociaż krótkie "czytam" albo nawet jakąś literę. Napiszcie cokolwiek żebym widziała że na prawdę ktoś tam jest i to czyta. Jeśli nie pojawią się komentarze, to nie tylko nie dodam rozdziału ale nieodwracalnie usunę bloga.... bo czym się różni pisanie na blogu (jeśli nikt nie czyta) od pisania na kartce, do szuflady?
Mam nadzieję że trochę was to zmobilizuje.
ALBO BĘDĄ 4 KOMENTARZE ALBO USUWAM BLOGA!!!

7 komentarzy:

  1. czytam, ale szczerze mówiąc nie ma nic gorszego niż błaganie o komentarze, ze spokojem kiedy rozpowszechnisz swojego bloga to one nadejdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie u mnie też jest nie dużo komentarzy ale nie błagam :)
    Nie usuwaj tego bloga bo świetnie się go czyta :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze się zrozumiałyśmy. Z tym "błaganiem" to chodziło mi o to żeby każdy kto przeczytał, pozostwił po sb komentarz. Skoro ja mogę poświęcać swój wolny czas na pisanie rozdziałów to moje czytelniczki i czytelnicy mogli by poświęcić tą minute czy dwie na skomentowanie.
      Livia - przepraszam że nie z kąra. Jestem na fonie.c

      Usuń
    2. Tak naprawdę ja to pisałam : )))

      Usuń
  3. Nie !!!! Pliss nie usuwaj baby ;* te opowiadanie jest nieziemskie i nie możesz usunąć tego bloga ! Proszę Cię nie usuwaj ! Załamie sie jak to zrobisz ; c

    OdpowiedzUsuń